„Вече
повече от 20 години OMV България създаваме кампании и подкрепяме
инициативи, с които да откликнем на нуждите на обществото, икономиката и
околната среда. Правейки равносметка в края на тази много трудна година, OMV
показа, че добре разбира своята социална отговорност и компанията пое важна
роля в подкрепата на местните общности в борбата им срещу COVID-19. Разбира се,
продължихме и своята дългогодишна подкрепа за децата в нужда,“ каза Дечебал Тудор, Управител и Ритейл
мениджър на OMV България.
Още в самото начало
на пандемията от коронавирус, OMV се присъедини към националната кампания за
събиране на средства, инициирана от Български Червен кръст “Заедно срещу
COVID-19”. До този момент са направени дарения както от съпричастни клиенти на
касите на бензиностанциите, така и от самата компания. Събирането на
средства по кампанията продължава. Тази година OMV и БЧК разшириха дългогодишното
си сътрудничество и в други области, като една от тях е поставянето на специални
контейнери на Хюманита с логото на БЧК за разделно събиране и рециклиране на дрехи
и текстил на територията на бензиностанции на OMV в страната.
Също така OMV подкрепя
съвместната информационна кампания на БЧК и Съюза на
българските автомобилисти (СБА) – „COVID-19 няма да почива по празниците“,
чиято цел е повишаване на информираността относно разпространението на коронавируса,
мерките за безопасност и превенция сред пътуващите.
През годината OMV България подкрепи
болници, здравни институции и различни местни неправителствени организации с финансови
и предметни дарения. Сред даренията са
дезинфектанти, кафемашини и продукти от VIVA магазините, както и гориво за линейки. Подкрепа в
борбата с COVID-19 получиха също и местни власти.
В подкрепа на българския
туристически сектор OMV се включи в инициативата на МЕТРО “Преоткрий България”.
В рамките на кампанията OMV стартира редица промоции и продължава да предоставя
различни отстъпки и бонуси за клиентите на онлайн платформата.
Паралелно, OMV реализира
и собствена кампания „Заедно преоткриваме България на път“, чиято цел беше да промотира
вътрешния туризъм и стимулира повече хора да преоткрият красотата на родината. В
рамките на инициативата, след гласуване на Facebook страницата на
компанията, дарения бяха направени в
помощ на децата от “Карин дом” и “SOS Детски селища” – две организации, които
OMV традиционно подпомага от години. Друга част от средствата ще бъдат
използвани за закупуването и засаждането на дръвчета. Залесяването е един от
дългосрочните проекти, в които служителите на компанията взимат активно участие.
Като социално
отговорна компания OMV България ще продължи да дарява и да подкрепя
важни за обществото каузи. В стремежа ни да осигурим „енергията за по-добър
живот“ OMV поставя стратегията за постигане на устойчивост в
основата на всички дейности на компанията. Наши приоритети са както грижата за
клиента, така и грижата за благосъстоянието на обществото и природата.