Новини
Инициативата на Лидл България „Ти и Lidl за по-добър
живот“ е сред отличените от журито на ПР Приз като се класира на трето място в
оспорваната категория „Кампания за социална корпоративна отговорност“. Двадесетото
юбилейно издание на конкурса на Българското дружество за връзки с
обществеността привлече вниманието на 23 организации, които кандидатстваха за
професионално признание със 74 комуникационни проекта.
„Благодарни сме за признанието, което
ни гласува журито на конкурса. За нас отговорността е ключов приоритет,
залегнал в основата на бизнес модела на Lidl, който намира израз във всеки аспект на нашата дейност,
включително в грижата за обществото. Именно затова приемаме отличието на нашата
инициатива като признание за тригодишните ни усилия в тази посока. Въпреки
предизвикателствата тази година, организациите, подкрепени от третото издание
на „Ти и Lidl за по-добър
живот“, вече отчитат напредък в дейностите и споделят първи резултати. В момента
22 организации са в процес на текуща реализация на своите проекти“, споделя
Елица Георгиева, ръководител „Корпоративни комуникации“ на Лидл България.
До броени дни ще стартира и видео
поредица на корпоративния YouTube канал на
Лидл България, която ще представи едни от най-интересните инициативи, довели до
реални промени в малки населени места в страната и в различни общности.
Най-голямата социално отговорна
инициатива на Лидл България се реализира в партньорство с Фондация „Работилница
за граждански инициативи“ и Български дарителски форум. Нейната основна цел е да
помага на хората от различните региони в страната да водят по-качествен и
пълноценен начин на живот като подкрепя социално значими проекти на граждански
организации в цялата страна в 4 основни области – образование, околна среда,
култура и исторически наследство, активен начин на живот. 73 проекта на
неправителствени организации от 44 населени места са срещнали подкрепа в
рамките на инициативата за период от три години, а дареният фонд е в размер на
545 000 лв.