За над 3 000 потребители думата "лоялност" вече не е табу

Анализ на Христо Христов


Само за няколко месеца първата в България коалиционна програма за лоялност Medal спечели доверието на над 3000 потребители, които събраха повече от 1 млн. медала в своите виртуални портфейли. Те могат да бъдат използвани за покупка на стоки и услуги от 25 различни търговци.

„Фактът, че само за този период над 3 000 потребители активираха своите Medal портфейли и нови 13 търговци се присъединиха към коалиционната програма за лоялност, ми дава увереността, че сме създали нещо уникално и в същото време работещо. Medal Wallet отговаря на потребителската нужда да се управляват множество услуги през мобилния телефон и намалява до минимум риска от пропуснати ползи при програмите за лоялност“, коментира Дора Василева, маркетинг мениджър на TIDIT.

Medal е първата у нас иновативна програма за лоялност на TIDIT, която, от една страна, обединява множество търговци от различни сектори и от друга, обръща поглед към споделената икономика. Тя дава възможност на неправителствения сектор да финансира каузите си чрез дарения на медали от страна на потребителите и търговците, част от платформата. Получената сума се конвертира в левовата й равностойност и се прехвърля на неправителствените организации.

„През следващия месец Medal Wallet ще предложи на своите настоящи и бъдещи потребители още по-улеснен начин за събиране и използване на медалите чрез мобилно приложение за Android, iOS и Windows. Концепцията за Medal отговаря на световните тенденции за развитие на програмите за лоялност. Тя едновременно преодолява неудобството от постоянно носене на редица карти и е ярък български пример за бързо развиващата се финтек индустрия“, допълва Борислав Бориславов, изпълнителен директор на TIDIT.

Всеки, който смята, че публикацията е интересна и иска да чете и други такива, може да хареса страницата на блога Икономика и общество, за да вижда най-новите публикации в блога.